Рішення для покращення обслуговування ваших клієнтів

Завдання:

Збільшення конверсії ваших потенційних клієнтів у продажу.

Клієнти чекають на персональну демонстрацію якостей, характеристик та вигод від використання ваших товарів та послуг у наочній формі (картинка, відео, звук).
Клієнти хочуть компетентності продавця, хочуть отримати точну інформацію одразу, та в стані її згодом перевірити.
Клієнти часто хочуть отримати обслуговування там, де їм зручно (торгове зал, офіс, будинок, вулиця, транспорт).
Клієнти бажають швидкого обслуговування.

Рішення:

  • Планшети або смартфони, підключені до ІТ-інфраструктури та інформаційної бази для роботи ваших співробітників з клієнтами.
  • Сценарії використання мобільних пристроїв у вашому бізнесі для підвищення продажів.
  • Спеціалізоване програмне забезпечення чи інтеграція з існуючим.
  • Компетентний партнер із впровадження мобільних технологій.

Вигоди від використання рішення у вашому бізнесі:

  • Можливість демонстрації у наочній формі за допомогою планшета переваг ваших товарів та послуг, використовуючи заготовлені презентації та відеоматеріали. Скорочення психологічної дистанції із клієнтом за рахунок персональної презентації;
  • Можливість використовувати довідкову інформацію з бази знань та інших джерел, уточнювати критичні параметри, перевіряти сумісність продуктів;
  • Можливість супроводжувати клієнта у торговому залі, на відкритому майданчику; приймати замовлення та оплату будинку у клієнта, у громадських місцях, транспорті та в будь-якому іншому зручному клієнту місці;
  • Поліпшення враження клієнтів від роботи з вашими співробітниками, за рахунок оперативного доступу ваших співробітників до бази знань та за рахунок “підказок” для співробітника при використанні сценаріїв, що вшили в пристрої; швидкі та точні відповіді на запити клієнтів;
  • Підвищення швидкості обслуговування з допомогою грамотної організації роботи з потоками клієнтів;
  • Можливість використання планшета там, де неможливо використовувати комп’ютер.

Щоб оцінити затребуваність рішень саме у вашому бізнесі, ви можете скористатися готовими сценаріями, які ми опрацювали. Як правило, наші рішення використовують:

Клієнтські відділи банків та страхових компаній, клієнтські відділи енергетичних, комунальних та телекомунікаційних компаній, туристичні агенції:

Демонстрація персональних презентацій; заповнення форм та анкет, обробка даних клієнтів та абонентів на виїзді; прийом платежів.

Роздрібні мережі, компанії прямого продажу:

Актуалізація інформації про товар – наявність, характеристики, сумісність; демонстрація персональних презентацій клієнту; демонстрація прикладів використання товару; заповнення форм та анкет, обробка даних; прийом замовлень та платежів.

Кафе, ресторани:

Використання інтерактивного меню; уточнення складу страв та калорійності; приймання замовлень; інформація про готовність страв, включаючи відео з кухні; розвага клієнта під час очікування; збір відгуків (залучення клієнта до процесу та підвищення лояльності).

Транспортні компанії – авіакомпанії, автобусні, залізничні, круїзні компанії:

Прийом замовлень, продаж товарів та послуг пасажирам; заповнення форм та анкет; розваги пасажирів у подорожі.

Експедиторські компанії та інтернет-магазини:

Заповнення чек-листів та форм, прийом замовлень та платежів.

Медичні організації, косметологія та індустрія краси:

Демонстрація можливих результатів процедур, лікування, протезування та/або оперативних втручань; заповнення форм та анкет, обробка даних клієнтів; прийом платежів; розвага пацієнтів під час очікування чи стаціонарного лікування.

[contact-form-7 id="62" title="Приглашаем к партнерству"]
[contact-form-7 id="4" title="Форма заказа бесплатной консультации"]