Завдання:
Збільшення конверсії ваших потенційних клієнтів у продажу.
Клієнти чекають на персональну демонстрацію якостей, характеристик та вигод від використання ваших товарів та послуг у наочній формі (картинка, відео, звук).
Клієнти хочуть компетентності продавця, хочуть отримати точну інформацію одразу, та в стані її згодом перевірити.
Клієнти часто хочуть отримати обслуговування там, де їм зручно (торгове зал, офіс, будинок, вулиця, транспорт).
Клієнти бажають швидкого обслуговування.
Рішення:
Вигоди від використання рішення у вашому бізнесі:
Щоб оцінити затребуваність рішень саме у вашому бізнесі, ви можете скористатися готовими сценаріями, які ми опрацювали. Як правило, наші рішення використовують:
Клієнтські відділи банків та страхових компаній, клієнтські відділи енергетичних, комунальних та телекомунікаційних компаній, туристичні агенції:
Демонстрація персональних презентацій; заповнення форм та анкет, обробка даних клієнтів та абонентів на виїзді; прийом платежів.
Роздрібні мережі, компанії прямого продажу:
Актуалізація інформації про товар – наявність, характеристики, сумісність; демонстрація персональних презентацій клієнту; демонстрація прикладів використання товару; заповнення форм та анкет, обробка даних; прийом замовлень та платежів.
Кафе, ресторани:
Використання інтерактивного меню; уточнення складу страв та калорійності; приймання замовлень; інформація про готовність страв, включаючи відео з кухні; розвага клієнта під час очікування; збір відгуків (залучення клієнта до процесу та підвищення лояльності).
Транспортні компанії – авіакомпанії, автобусні, залізничні, круїзні компанії:
Прийом замовлень, продаж товарів та послуг пасажирам; заповнення форм та анкет; розваги пасажирів у подорожі.
Експедиторські компанії та інтернет-магазини:
Заповнення чек-листів та форм, прийом замовлень та платежів.
Медичні організації, косметологія та індустрія краси:
Демонстрація можливих результатів процедур, лікування, протезування та/або оперативних втручань; заповнення форм та анкет, обробка даних клієнтів; прийом платежів; розвага пацієнтів під час очікування чи стаціонарного лікування.