Завдання:
Підвищення віддачі працівників.
- Компанія чекає від співробітників якісного та своєчасного виконання процедур усередині компанії та досягнення запланованих показників.
- Компанія хоче точного та оперативного донесення інформації від співробітника до клієнта.
- Компанія розраховує на точну роботу з документацій, своєчасне внесення даних, взаємодію між персоналом та підрозділами для ефективного вирішення виробничих завдань.
- Компанії у конкурентному середовищі необхідне постійне вдосконалення навичок персоналу, підвищення продуктивність праці.
- Компанії прагнуть зниження ризику, пов’язаного з плинністю кадрів і збереженням даних; хочуть зменшити залежність від співробітників, і одночасно мати можливість використовувати менш дорогий персонал.
Рішення:
- Планшети або смартфони, підключені до вашої ІТ-інфраструктури та інформаційної бази як інструмент для роботи ваших співробітників.
- Сценарії використання мобільних пристроїв у вашому бізнесі з метою підвищення ефективності та мобільності співробітників.
- Спеціалізоване програмне забезпечення або інтеграція з існуючим алгоритми для роботи з даними.
- Компетентний партнер із впровадження мобільних технологій.
Вигоди від використання рішення у вашому бізнесі:
- Підвищення якості та швидкості роботи, покращення взаємодії співробітників при використанні пристрою – “електронного” помічника, підключеного до інформаційних ресурсів компанії.
- Підвищення швидкості обслуговування з допомогою грамотної організації роботи з потоками клієнтів;
- Збільшення актуальності та збереження даних та знань, які миттєво фіксуються в інформаційній системі компанії;
- Можливість використовувати менш дорогий персонал за допомогою грамотно налаштованих мобільних пристроїв та бази знань.
- Зменшення збитків від “плинності” кадрів, за рахунок централізованого збору та зберігання знань за допомогою мобільного пристрою. При відході співробітника знання залишаються у базі даних.
- Підвищення кваліфікації працівників за рахунок
можливості навчання без відриву від виробництва за допомогою мобільних пристроїв.
можливості перевірки професійних знань та мотивація співробітників за допомогою тестів, доступних через мобільний пристрій.
- Безпека:
можливість дистанційно видаляти дані під час крадіжки або втрати пристрою недобросовісним співробітником
отримувати дані про лояльність працівника за допомогою програмно-апаратних засобів.
Щоб оцінити затребуваність рішень саме у вашому бізнесі, ви можете скористатися готовими сценаріями, які ми опрацювали. Як правило, наші рішення використовують:
Роздрібні мережі, дистрибуторські компанії, компанії прямого продажу, експедиторські компанії, інтернет-магазини:
Співробітники можуть оперативно та централізовано отримувати з головного офісу інформацію про поточну кількість товару; довідкові відомості та характеристики; інформацію про маршрут свого пересування по точках доставки чи підбору товару; замовлення клієнтів та ін.
Будівельні, виробничі, інжинірингові та архітектурні компанії:
Співробітники можуть у реальному часі отримувати та вносити зміни до проектної та іншої документації; спільно працювати над проектами у складі груп у різних місцях.
Служби таксі, сервісні компанії, дистрибуторські компанії, компанії прямого продажу, експедиторські компанії та інтернет-магазини, охоронні агенції:
Співробітники можуть оперативно вносити інформацію про маршрут, стан замовлення, зміни та можливі проблеми; отримувати коригування від диспетчерських служб залежно від зміни обстановки та внесених працівником даних.
Банки, страхові компанії, роздрібні мережі, кафе, ресторани та туристичні агенції:
Робота з довідниками та презентаціями; використання вшитих покрокових сценаріїв-підказок; заповнення форм, замовлень зі слів клієнта.
Енергетичні та телекомунікаційні компанії:
Робота інженерів та монтерів у польових умовах:
- оперативний доступ до технічної та абонентської інформації;
- виконання комунікаційних та диспетчерських функцій;
- спеціалізовані захищені пристрої із посиленим акумулятором.
Компанії з великою чисельністю адміністративного персоналу:
Співробітники можуть працювати віддалено у разі хвороби, перевірки чи інших перешкод роботи в офісі компанії; співробітники можуть постійно вдосконалювати навички та навчатися без відриву від виробництва за допомогою спеціально розроблених програм та тестів.
Медичні організації, косметологія та індустрія краси:
Робота з електронною медичною картою пацієнта (клієнта); догляд за пацієнтом; робота із страховими даними; отримання та внесення біометричних даних та даних діагностики; навчання та дослідження.